Додому   Контакти   Мапа сайту
29.02.2016  
   
 
  Пошук  
 
Головна >> Корисна інформація >> Сторінка споживача
  Сторінка споживача

Сторінка споживачаПроблема виховання сучасного споживача дуже актуальна в Україні. Громадяни, в основному, не достатньо обізнані в сфері захисту своїх прав як споживачів при придбанні товарів (замовленні послуг, робіт).

Таким чином виникає потреба в навчанні громадян як цивілізованих споживачів, яки б могли орієнтуватися в нових для України ринкових відносинах, запобігати порушенню своїх прав, а у випадках, коли правопорушення уникнути не вдалося, вміли захищати свої права згідно з чинним в Україні законодавством, володіли необхідною інформацією, яка б давала їм можливість проконтролювати правдивість рекламних гасел; правильно фіксувати факти порушень їхніх прав та виконувати інші процесуальні дії для захисту своїх власних інтересів.

Придбаваючи щось за гроші, громадяни виступають в якості споживачів та відповідно вступають у відносини з іншими людьми. А як відомо будь-які відносини припускають взаємні права та обов’язки. Саме таким правам та обов’язкам і буде присвячена ця абетка споживача.

Абетка споживача містить основні нормативно-правові акти з питань захисту прав споживачів та іншу інформацію, яка дозволяє громадянам скласти правильне розуміння ролі споживача та суті його взаємовідносин з іншими учасниками ринку, своїх прав та обов’язків, границь відповідальності.

Споживач та його права.

Гарантійне обслуговування.

Захист прав споживачів.

Загальні вимоги до реклами.

Міжнародний рух захисту прав споживачів.

Штрихове кодування товарів.

Деякі приклади судового вирішення питань щодо захисту прав споживачів.

Основні законодавчі документи в області захисту прав споживачів.

Довідник з штрафних санкцій.(на російскій мові)


 
 
 
Календар подій
Всі події
  Зміст розділу
Сторінка споживача
  Підписка  

© 2004 Комунальне підприємство
"Агентство з розвитку бізнесу в м. Славутич”

Проект створений за підтримкою
Міністерства торгівлі та промисловості Великобританії